lördag 19 november 2011

Hästpolohelg

Godagens!

Nu sitter jag här på kastellet och sippar pärontini. Vi har haft en alldeles utsökt förmiddag med hästpolo och racketsport. Det gäller ju att hålla sig fit, eller hur? Jag och min kära häst silferbyxa blev i vanlig ordning utsedda till MVP. Finns det VM i hästpolo? Jag borde kanske ställa upp och representera mitt land Päronia. Själv. Det är nämligen bara jag som bor där. Det är ett väldigt exklusivt land som ni förstår, and I'm the MAYOR. Apropå exklusivitet så har jag ett nytt projekt på gång, men det är lite hemligt i dagsläget. Okej, jag kan avslöja att det handlar om en eau-de-parfum. Som luktar päron. Så håll utkik efter den ute i hyllorna. Jag måste segla nu, dags för racketsport.

Le me playing ze polo
Vänliga hälsningar
Päronbåten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar