lördag 19 november 2011

Hur jag blev rik!

Vissa måste ju jobba hårt för att kunna köpa godis och andra nödvändigheter. Men inte jag, för jag är rik, så jävla rik!
För att du ska slippa nedlåta dig med att fråga hur jag fått mina pengar tänker jag berätta det nu! Du har inget att säga till om, för det är jag som bestämmer!
Jag har ärvt mina pengar! Massor med miljoner! Yeah! Skulle kunna köpa hur mycket godis som helst, men vad ska jag ha det till? Jag är ju en godis! Jag nöjer mig med ett par Ferraribilar som jag kan glida omkring i. :-)
Visserligen har jag funderingar på att göra en investering framöver, men vi får se hur det blir med det. En flådig kåk på franska rivieran vore ju inte så dumt! Var tycker du att jag ska köpa hus? Eller herrgård, nä förresten, jag är ju ingen ost! Glöm det där med herrgård!
Jag vill ha ett fucking palats... WIN!

Go bigger? YEAH, GO BIGGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar