fredag 18 november 2011

Vad är jag för en cooling egentligen?

Jag förstår att alla mina beundrare vill veta mer om mig och vad jag innehåller!

Mitt hjärta är gjort av gelatin, vilket förklarar att jag är som en ungtjur i sängkammaren! Give me more, baby! Yeah!
Brudar som jag hånglar upp får aldrig nog eftersom jag injicerar en arom som gör att jag smakar godare än allt godis i världen! Jag är dessutom gjord av socker och det är därför jag är så söt!
Backslicken fixar jag till med vegetabilisk olja. Det är mycket bättre än sånt skit som frisörerna använder!
Vissa tycker att jag är sur bara för att jag innehåller syra E330, men det skiter jag i! Folk får tycka vad de vill! WINNING!!!
Glukossirap gör mig till en godbit och det är färgämne E141 som gör att jag ser så himla fräsch ut! Solarium behövs inte för mig!
För att min hy ska få en schysst lyster använder jag ytbehandlingsmedel E903. Kids, don’t try this at home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar